Fordeler: "Vi hadde en helt enestående flyvert, Jared. Har aldri opplevd en slik serviceminded, hyggelig og oppmerksom flyvert noen gang. En perfekt avslutning på bryllupshelgen vår."
Typsik tursitklasse som på ethvert flyselskap; greit nok, liten plass, mat som forventet (ikke noe særlig) men turen gikk fint og uten overraskelser. KLM er alltid ok å reise med.
Ulemper: "De trenger å ha bedre kontroll på at passasjerer overholder smittevernsregler og sikkerhetsregler."
Fordeler: "Alt gikk greit så totalt sett fornøyd, dro før tiden og landet før så da fikk vi bedre tid i Amsterdam før neste avgang. Hyggelig besetning."
Ulemper: "Helt grei mat men ikke noe mer enn det."
Ulemper: "hadde sete 3C rett bak economy plus der satt det bare 2-3 mennesker men jeg fikk ikke lov å bruke toallette fremme på tross av at der var serveringsvogn som blokkerte midtgangen, helt uforståelig!"
Fordeler: "Siden vi er flying blue medlemmer (sølv) så gikk ombordstigingen veldig lett. Helt på slutten kom en flyvertinne og takket oss for at vi var lojale reisende og takket for turen. Det er første gang vi har opplevd det."
Fordeler: "Besetningen var hyggelig og serviceminded!"
Ulemper: "Du får ikke noe annet enn en liten pose med tørre flak."
Fordeler: "Hyggelig besetning."
Ulemper: "Det var en sandwich som var helt grei men ikke noe mer."
Fordeler: "Vi kom frem til slutt. mer enn 4 timer forsinket."
Ulemper: "Ingen informasjon om hva som skjedde hverken på info table eller ved henvendelse til informasjonen. Stadig oppdatering av avreisested både frem og tilbake i tid Minst 4 ganger endret. Måtte betale for alt ombord selv etter å ha sittet i flyet nesten 2 timer. Meget dårlig service både av bakkepersonalet og ombord."
Ventet i tre kvarter på at catering skulle komme ombord. Gjorde at mange passasjerer hadde problemer med å rekke flyforbindelse. Ellers en fin flyvning
Fordeler: "Courteous man at baggage drop off. Of Danish heritage and we enjoyed talking about this as we prepared bags."
Ulemper: "Unfortunately the nice man at the bag drop off managed to give mark down that I was the owner of two bags, and my wife none. I asked specifically if my carry on bag was ok to bring into the plane, to which he said yes. Then as we get to the gate and boarding I have to argue with the boarding flight staff regarding my carry on. The final result, after being promised a additional cost of 35 usd( second bag) is That when i sit down in my seat I look at my bag tag and see that I’ve been charged 150 usd for my carry on bag that’s in addition to the 50 usd I payed at the bag drop off for our regular luggage. Happy? Don’t think so"