Spar 30 % eller merSammenlign flere reisesider i ett søk
Spor priserIkke klar for å booke? Lag et prisvarsel for når prisene faller.
Filtrer tilbudene dineVelg klasse, gratis Wi-Fi og mer
Sambestill og spar pengerSpar penger når du sambestiller fly + hotell.
Beste tur/retur-priser funnet av våre brukere på KAYAK de siste 72 timene
En direkteflyvning fra Norge til Polen tar i gjennomsnitt 3t 50m, og avstanden er 1904 km. Den mest populære ruten er Oslo – Warszawa med en gjennomsnittlig reisetid på 1t 50m.
Den billigste billetten til Polen fra Norge funnet i løpet av de siste 72 timene, kostet 94 kr én vei og 129 kr tur/retur. Den mest populære ruten er Oslo Gardermoen til Warszawa Chopin, og den billigste tur/retur-flybilletten funnet for denne ruten i løpet av de siste 72 timene, kostet 226 kr.
Wizz Air, Norwegian og Ryanair flyr oftest fra Norge til Polen. Den mest populære ruten er fra Oslo til Warszawa, og det er LOT og Norwegian som oftest flyr denne ruten.
Wizz Air, Norwegian og Ryanair har fjernet endrings- og kanselleringsgebyrene på flyvninger til Polen. Sjekk retningslinjene på bestillingssiden.
KAYAKs verktøy for flyprisprognoser bruker historikkdata til å avgjøre om det er sannsynlig at prisen til en bestemt destinasjon eller på en bestemt dato vil endre seg i løpet av 7 dager, slik at reisende vet om de bør vente litt eller bestille med det samme.
Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe
Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe
Not sure why the gate information would show "boarding" and then "gate closing" before anyone had actually started boarding. Was ultimately sat before the scheduled takeoff time, although takeoff was after the schedule. Favourable flying conditions allowed us to land 5 minutes early, although as there was another plane still sitting at our gate on arrival meant we were ultimately late to the gate (giving gate / disboarding times would be more honest than just the scheduled landing time). Somehow, even though there was a plane sitting at our gate on arrival, when we were allowed to taxi to the gate, there were apparently no ground staff there. What? Even though there was an incoming plane, they went elsewhere? Staff on the plane and the meal service were fine.
Reisen ble kansellert begge veier pga streiken. Snakk om sevice
Billettene våre ble kansellert pga streiken. Nye billetter tur/retur Barcelona kom på 19.500,-
SAS er i ferd med å bli håpløst utdatert for business reisende, dessverre. Man kaller det Plus og selger det inn som en business class, men det er jo bare tull... Reise fra CPH til Island var med Icelandair, full business og topp service, reise fra Reykjavik til Oslo, med SAS, var et svært gammelt fly, gamle og dårlige seter, fullt av mennesker som sild i tønne og dårlig mat. Mens flyet fra Oslo til Stavanger var nytt, alt var bedre men det burde vært motsatt; lengre distanser, bedre komfort, for fullt betalende passasjerer, men det tenker ikke SAS på. Jeg faser ut SAS fra nå av og vil fly mest mulig med andre selskap ut fra Stavanger, så det blir nok mer KLM fra nå av..
Helt ok reise, alt gikk innen schedule, bra landing. Norwegian kunne ha noen spennende blad å lese, wifi funger jo ikke optimalt.
Lang kø inn til venterom. Deretter ny kø for ombordstigning. Passkontrollen rask via elektronisk sjekk. Grei service ombord.
Jeg reiste på en billig billett og fikk det jeg betalte for. Flyet var punktlig, men kunne vært bedre renholdt.
Plutselig kun 15 minutter med internett! Jeg hadde koblet meg opp før avgang uten å være klar over denne vesentlige endringen, for at nettforbindelsen så ble kuttet mens den fortsatte å telle minutter, for så å få beskjed om at de 15 minuttene var brukt opp, nåe jeg en times tid senere prøvde å koble meg på igjen :(
Flyet var overbooket og vi fikk derfor ikke være med flyet. Fikk nytt fly 3 dager etter. Dårlig oppfølging, dårlig servise, manglende kontakt med personalet på Wizz air, alt svikter
Informasjon på flyet må gis langt mer tydelig, forståelig og hørbart. Dagens måte å gi informasjon på er "en vits", totalt ubrukelig.
Alt gikk som planlagt, og til rett tid. Ved ankomst Vilnius gikk det også helt etter planen, og frakten inn til ankomsthallen var god. Er veldig fornøyd. Kjøpte ikke mat, så vet ikke noe om den. Er også fornøyd med hvordan Ryanair holdt meg oppdatert med jevnlige e - poster i forkant. Ser frem til en like bra flyt ved turen tilbake til Norge.
I late 1 min and they did not let me in, was suppose to buy ither tickets. It was no any info about 30 min check in. No refund, no help, I’m injured can’t wall fast or run.