Finn flyreiser
Tilbud
Når er det best å bestille?
FAQs & Tips
Flyselskaper

Finn billige flyvninger til Frankrike fra 409 kr

Dette er den billigste ènveisflyprisen funnet av en KAYAK-bruker de siste 72 timene, som har søkt etter en flyreise med avgang den 7.6.. Prisene kan endres, og er kanskje ikke tilgjengelige på alle flyvninger eller reisedatoer. Klikk på prisen for å gjenskape søket for dette kuppet.
1 voksen
0 bager
fr. 22.3.
fr. 29.3.

Søk blant hundrevis av reisenettsider samtidig for å finne tilbud på flyvninger til Frankrike

I løpet av de siste 7 dagene har reisende søkt 50 039 094 ganger på KAYAK, og dette er grunnen:

Spar 22 % eller merSammenlign flere reisesider i ett søk

Spor priserIkke klar for å booke? Lag et prisvarsel for når prisene faller.

Filtrer tilbudene dineVelg klasse, gratis Wi-Fi og mer

Sambestill og spar pengerSpar penger når du sambestiller fly + hotell.

De nyeste flytilbudene for Frankrike

Beste tur/retur-priser funnet av våre brukere på KAYAK de siste 72 timene

MEST POPULÆREParis
Direkte fra 1 311 kr
Nice
Direkte fra 766 kr
1 stopp fra 1 751 kr
1 stopp fra 1 762 kr
Marseille
1 stopp fra 2 097 kr
Lyon
Direkte fra 1 741 kr
Bordeaux
1 stopp fra 1 667 kr
Toulouse
2+ stopp fra 2 276 kr

Godt å vite

Lavsesong

Januar

Høysesong

juli

Billigste flyvning

409 kr
De beste tidspunktene å unngå folkemassene på, med et prisfall på i gjennomsnitt 13 %.
De mest populære tidspunktene å fly på, med en prisøkning på i gjennomsnitt 26 %.
Flyvning fra Oslo Gardermoen til Lyon

Vanlige spørsmål – bestilling av flyreiser til Frankrike

  • Hvor lang tid tar flyvningen til Frankrike?

    En direkteflyvning fra Norge til Frankrike tar i gjennomsnitt 8t 39m, og avstanden er 2696 km. Den mest populære ruten er Oslo – Paris med en gjennomsnittlig reisetid på 2t 20m.

  • Hvilken er den billigste flyvningen til Frankrike?

    Den billigste billetten til Frankrike fra Norge funnet i løpet av de siste 72 timene, kostet 476 kr én vei og 640 kr tur/retur. Den mest populære ruten er Oslo Gardermoen til Paris Charles de Gaulle, og den billigste tur/retur-flybilletten funnet for denne ruten i løpet av de siste 72 timene, kostet 1 395 kr.

  • Hvilke flyselskaper flyr til Frankrike?

    Air France, Kenya Airways og Air Mauritius flyr oftest fra Norge til Frankrike. Den mest populære ruten er fra Oslo til Paris, og det er Air Mauritius, China Eastern og Air France som oftest flyr denne ruten.

  • Hvilke destinasjoner er mest populære i Frankrike?

    De nest mest populære destinasjonene er Nice (13%) og Nantes (6%). Søk etter flyvninger til Rennes (3%), til Marseille (3%) and til Lyon (3%) er også populært.

  • Hvordan kan KAYAKs verktøy for flyprisprognoser hjelpe meg å finne ut hvilket tidspunkt som er det beste å bestille på?

    KAYAKs verktøy for flyprisprognoser bruker historikkdata til å avgjøre om det er sannsynlig at prisen til en bestemt destinasjon eller på en bestemt dato vil endre seg i løpet av 7 dager, slik at reisende vet om de bør vente litt eller bestille med det samme.

Se flere FAQs

De beste tipsene for å finne billige flyvninger til Frankrike

  • Ser du etter billige flybilletter til Frankrike? 25 % av brukerne våre fant billetter til Frankrike til følgende eller lavere priser: Fra Bergen 1 366 kr én vei – 1 957 kr tur/retur, fra Oslo Gardermoen 1 064 kr én vei – 2 835 kr tur/retur, fra Stavanger 2 138 kr én vei – 3 162 kr tur/retur
  • Bestill minst 1 uke før avgang for å få en pris under gjennomsnittet.
  • juni er høysesong, og juli.Den billigste måneden å fly fra Norge er Januar.
  • Skriv inn foretrukket avreiseflyplass og foretrukkede reisedatoer i søkefeltet ovenfor for å låse opp de nyeste flytilbudene for Frankrike.
Se flere tips

De 4 mest populære flyselskapene som flyr til Frankrike

Trenger du hjelp til å velge hvilket flyselskap du skal reise med til Norge? KAYAKs flyselskapsanmeldelser gir en samlet poengsum for hvert flyselskap basert på en rekke faktorer, inkludert komfort, ombordstigning, underholdning på flyet og mer, for å gjøre avgjørelsen din enklere. Se flyselskapets score basert på anmeldelser hos KAYAK.
7,8
KLMGjennomsnittlig score basert på 3932 vurderinger
80boarding
85crew
80overall
73entertainment
75food
77comfort
Flyselskapsvurderinger

Flyvningen mellom Trondheim og Amsterdam var knallbra! Denne ble fløyet av KLM selv. Men flyet fra Amsterdam til Alicante ble fløyet av Transavia, og dette var en skuffelse fra begynnelse til slutt! For det første startet fikk vi mail med beskjed om at maks størrelse på handbagasje på dette flyet var 40x30x20cm, noe som er betraktelig mindre enn hva andre tillater. Mens vi stod og ventet på å boarde, kom det ei dama og merket alle som hadde normal størrelse på handbagasjen, med at bagasjen var ok. Hadde man vist dette, så hadde vi tatt med normal handbagasje. Og så startet de ombordstigningen etter flyet egentlig skulle ha tatt av, og flyet var der i god tid før. Ombord på flyet, så var det så trangt at det var umulig å sitte normalt! Nei dette var en stor skuffelse. Blir ikke å bruke KLM på denne ruten igjen, så lenge Transavia flyr

Les mer om KLM

Flyvningen mellom Trondheim og Amsterdam var knallbra! Denne ble fløyet av KLM selv. Men flyet fra Amsterdam til Alicante ble fløyet av Transavia, og dette var en skuffelse fra begynnelse til slutt! For det første startet fikk vi mail med beskjed om at maks størrelse på handbagasje på dette flyet var 40x30x20cm, noe som er betraktelig mindre enn hva andre tillater. Mens vi stod og ventet på å boarde, kom det ei dama og merket alle som hadde normal størrelse på handbagasjen, med at bagasjen var ok. Hadde man vist dette, så hadde vi tatt med normal handbagasje. Og så startet de ombordstigningen etter flyet egentlig skulle ha tatt av, og flyet var der i god tid før. Ombord på flyet, så var det så trangt at det var umulig å sitte normalt! Nei dette var en stor skuffelse. Blir ikke å bruke KLM på denne ruten igjen, så lenge Transavia flyr

En av besetningen var uheldig og sølte en kopp kaffe i fanget mitt under servering. Det gikk bra for min del, men kunne kanskje fått en liten kompensasjon for det. Ikke noe økonomisk, men en ekstra dessert kanskje 😉👍🏻.

Typsik tursitklasse som på ethvert flyselskap; greit nok, liten plass, mat som forventet (ikke noe særlig) men turen gikk fint og uten overraskelser. KLM er alltid ok å reise med.

Ulemper: "De trenger å ha bedre kontroll på at passasjerer overholder smittevernsregler og sikkerhetsregler."
Fordeler: "Alt gikk greit så totalt sett fornøyd, dro før tiden og landet før så da fikk vi bedre tid i Amsterdam før neste avgang. Hyggelig besetning."
Ulemper: "Helt grei mat men ikke noe mer enn det."
Ulemper: "hadde sete 3C rett bak economy plus der satt det bare 2-3 mennesker men jeg fikk ikke lov å bruke toallette fremme på tross av at der var serveringsvogn som blokkerte midtgangen, helt uforståelig!"
Fordeler: "Siden vi er flying blue medlemmer (sølv) så gikk ombordstigingen veldig lett. Helt på slutten kom en flyvertinne og takket oss for at vi var lojale reisende og takket for turen. Det er første gang vi har opplevd det."
Fordeler: "Besetningen var hyggelig og serviceminded!"
Ulemper: "Du får ikke noe annet enn en liten pose med tørre flak."
Fordeler: "Hyggelig besetning."
Ulemper: "Det var en sandwich som var helt grei men ikke noe mer."

Delayed flight departure communicated a little in advance (at least wasn't after departure time), although message sent in app around 11:30 that flight was ready for boarding, which it clearly wasn't as incoming passengers were still disembarking. Disembarking still hadn't finished by 11:40 when we should supposedly board (under the delayed time). Boarding eventually around 11:50-11:55. Never heard any reason for the delay, which is perhaps no worse than the usual tripe that the late departure was due to the late arriving plane. Pushback was regardless not too far behind the revised time - around 12:15, compared to 12:10 advice. Not entirely surprising with a late arrival, gate was reassigned, but we're then basically abandoned on the tarmac and parking bay - seems someone forgot that passengers need somehow other than the emergency slides to get off the plane; all having to ultimately depart via the rear door. Proof, well, that flying in the "pointy end" of the plane doesn't get you to your desination any quicker. Good (for me), but a little surprising from past travels, that the crew seemed to just go straight to English speaking to passengers instead of using German. Perhaps on a short flight, that is just quicker and easier. All good with the food, and in contrast to the connecting flight I had into CPH, could actually be considered a meal; despite not knowing exactly what it was. The chocolate mousse thing for the dessert went down very nicely. Crew polite and service oriented; although did put the napkin for my second orange juice down upside down (the logo was face down).

Delays, delays and more delays. 4 out of 4 flights in one week

Flying First Class with Lufthansa is something special, in every aspect of the word. It just has to be experienced!

Check in working effective. Kind cabin personnel . Not too note storage place inside for carry on luggage .

Fordeler: "Nice crew."
Ulemper: "Very cold. Always very cold in premium economy section on LH 747-8."
Fordeler: "Upgraded from premium to Business class. Very good service and a good night slep."

Delayed flight departure communicated a little in advance (at least wasn't after departure time), although message sent in app around 11:30 that flight was ready for boarding, which it clearly wasn't as incoming passengers were still disembarking. Disembarking still hadn't finished by 11:40 when we should supposedly board (under the delayed time). Boarding eventually around 11:50-11:55. Never heard any reason for the delay, which is perhaps no worse than the usual tripe that the late departure was due to the late arriving plane. Pushback was regardless not too far behind the revised time - around 12:15, compared to 12:10 advice. Not entirely surprising with a late arrival, gate was reassigned, but we're then basically abandoned on the tarmac and parking bay - seems someone forgot that passengers need somehow other than the emergency slides to get off the plane; all having to ultimately depart via the rear door. Proof, well, that flying in the "pointy end" of the plane doesn't get you to your desination any quicker. Good (for me), but a little surprising from past travels, that the crew seemed to just go straight to English speaking to passengers instead of using German. Perhaps on a short flight, that is just quicker and easier. All good with the food, and in contrast to the connecting flight I had into CPH, could actually be considered a meal; despite not knowing exactly what it was. The chocolate mousse thing for the dessert went down very nicely. Crew polite and service oriented; although did put the napkin for my second orange juice down upside down (the logo was face down).

Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe

Not sure why the gate information would show "boarding" and then "gate closing" before anyone had actually started boarding. Was ultimately sat before the scheduled takeoff time, although takeoff was after the schedule. Favourable flying conditions allowed us to land 5 minutes early, although as there was another plane still sitting at our gate on arrival meant we were ultimately late to the gate (giving gate / disboarding times would be more honest than just the scheduled landing time). Somehow, even though there was a plane sitting at our gate on arrival, when we were allowed to taxi to the gate, there were apparently no ground staff there. What? Even though there was an incoming plane, they went elsewhere? Staff on the plane and the meal service were fine.

Reisen ble kansellert begge veier pga streiken. Snakk om sevice

Billettene våre ble kansellert pga streiken. Nye billetter tur/retur Barcelona kom på 19.500,-

SAS er i ferd med å bli håpløst utdatert for business reisende, dessverre. Man kaller det Plus og selger det inn som en business class, men det er jo bare tull... Reise fra CPH til Island var med Icelandair, full business og topp service, reise fra Reykjavik til Oslo, med SAS, var et svært gammelt fly, gamle og dårlige seter, fullt av mennesker som sild i tønne og dårlig mat. Mens flyet fra Oslo til Stavanger var nytt, alt var bedre men det burde vært motsatt; lengre distanser, bedre komfort, for fullt betalende passasjerer, men det tenker ikke SAS på. Jeg faser ut SAS fra nå av og vil fly mest mulig med andre selskap ut fra Stavanger, så det blir nok mer KLM fra nå av..

Ulemper: "Spørsmål om underholdning og mat bør få et valg med «ikke relevant»"
Fordeler: "Setene er behagelige, og selv i SAS Go er det mulig å legge setene lenger ned enn jeg er vant til hos en del andre flyselskaper i samme seteklasse."
Ulemper: "Det er ikke mulig å bestille spesialmåltid samtidig med billettene, man må ringe. Dette virker unødvendig tungvint, spesielt med tanke på at det var ekstra lang ventetid hos kundeservice i den aktuelle perioden. Heldigvis var det mulig å få hjelp via Facebook, men det er visst ikke vanlig."
Ulemper: "Planes are getting old. Seats are not the most comfortable."
Fordeler: "SAS tilbyr forutsigbart god o tilstrekkelig service i alle avseende."
Ulemper: "Der var alt for litt mat å kjøpe ombord, tok slutt ... unødvendig irriterende på morgenfly."

Spiste ikke noe mat. Det var ingen underholdning på denne flyvninger.

Helt ok reise, alt gikk innen schedule, bra landing. Norwegian kunne ha noen spennende blad å lese, wifi funger jo ikke optimalt.

Lang kø inn til venterom. Deretter ny kø for ombordstigning. Passkontrollen rask via elektronisk sjekk. Grei service ombord.

Jeg reiste på en billig billett og fikk det jeg betalte for. Flyet var punktlig, men kunne vært bedre renholdt.

Plutselig kun 15 minutter med internett! Jeg hadde koblet meg opp før avgang uten å være klar over denne vesentlige endringen, for at nettforbindelsen så ble kuttet mens den fortsatte å telle minutter, for så å få beskjed om at de 15 minuttene var brukt opp, nåe jeg en times tid senere prøvde å koble meg på igjen :(

Fordeler: "Kom frem i live"
Ulemper: "Renhold, søppel og mat i setene. Veldig varmt i flyet før avgang og ble sittende en stund før avgang."
Fordeler: "Supert at den sure passasjeren i midten flyttet seg til kjente annet sted i flyet. Hun var sur fordi jeg hadde plass C som hun ville ha, jeg ba henne flytte seg til sin plass på en høflig måte. Det er en grunn til at jeg reserverer på forhånd."
Ulemper: "Maten var under enhver kritikk. Helt ihjelkokt i microen. Det som skulle være broccoli var blitt en grønngul gugge. Gulrøtter uten substans, og til slutt mørt kjøtt. Men alt for salt. Åja, glemte fløtepotetene. De var så mye varmet at den var brun og tørr helt igjennom."
Fordeler: "Ganske god mat."
Ulemper: "Alt for varierende temperatur ombord. Det gikk fra iskaldt til kjempevarmt flere ganger. To runder iskaldt og to med kjempevarme. Det må vel kunne gjøres noe med?"
Ulemper: "Avgangen var avlåst slik at vi ikke hadde noe sted å sitte ned mens vi ventet på avgang"
Ulemper: "Både tur og retur var forsinket med 30 og 60 minutter. Lite info som vanlig. Mistet transport videre som vanlig. Godt nyttår"

Bestill billige flybilletter til Frankrike

Nylige tilbud på tur/retur-reiser

7.4.sø.
direkteNorwegian
2t 55mOSL-NCE
11.4.to.
direkteNorwegian
2t 50mNCE-OSL
766 kr
6.4.lø.
direkteNorwegian
2t 55mOSL-NCE
11.4.to.
direkteNorwegian
2t 50mNCE-OSL
954 kr
6.4.lø.
direkteScandinavian Airlines
3t 00mOSL-NCE
10.4.on.
direkteScandinavian Airlines
2t 55mNCE-OSL
1 258 kr
21.4.sø.
direkteAir France
2t 25mOSL-CDG
26.4.fr.
direkteAir France
2t 20mCDG-OSL
1 321 kr
11.4.to.
direkteAir France
2t 25mOSL-CDG
24.4.on.
direkteAir France
2t 15mCDG-OSL
1 332 kr
4.4.to.
direkteScandinavian Airlines
3t 00mOSL-NCE
8.4.ma.
direkteScandinavian Airlines
2t 55mNCE-OSL
1 384 kr
1.4.ma.
1 stoppLufthansa
6t 45mOSL-NCE
8.4.ma.
1 stoppLufthansa
11t 10mNCE-OSL
1 699 kr
7.4.sø.
1 stoppLufthansa
12t 15mBGO-CDG
11.4.to.
1 stoppLufthansa
12t 40mCDG-BGO
1 741 kr
9.3.lø.
1 stoppKLM
14t 00mTRF-CDG
16.3.lø.
1 stoppKLM
3t 50mCDG-TRF
2 003 kr
8.6.lø.
1 stoppKLM
8t 10mOSL-NCE
11.6.ti.
1 stoppKLM
9t 50mNCE-OSL
2 118 kr

Søk etter antall stopp

Søk etter flyselskap

Søk etter pris

Nylige tilbud på enveisreiser

7.6.fr.
direkteVolotea
2t 45mOSL-LYS
409 kr
2.6.sø.
direkteNorwegian
2t 15mBGO-CDG
524 kr
5.5.sø.
direkteScandinavian Airlines
3t 00mOSL-NCE
598 kr
13.4.lø.
1 stoppScandinavian Airlines
25t 30mOSL-CDG
776 kr
31.5.fr.
1 stoppKLM
13t 35mOSL-NCE
1 038 kr
6.3.on.
1 stoppAir France
5t 10mOSL-NCE
1 070 kr
19.4.fr.
direkteAir France
2t 35mOSL-CDG
1 101 kr
3.3.sø.
1 stoppLufthansa
13t 05mOSL-NCE
1 174 kr
11.4.to.
1 stoppKLM
11t 05mBGO-CDG
1 185 kr
18.5.lø.
1 stoppLufthansa
14t 00mOSL-LYS
1 646 kr

Søk etter antall stopp

Søk etter flyselskap

Søk etter pris

Last minute flyvninger til Frankrike

Last minute flyreiser, tog- og busstilbud

26.2.ma.
flere stoppNorwegian
4t 10mOSL-CDG
29.2.to.
flere stoppNorwegian
11t 55mCDG-OSL
2 160 kr
26.2.ma.
flere stoppNorwegian
4t 10mOSL-CDG
29.2.to.
direkteNorwegian
2t 20mCDG-OSL
2 307 kr
26.2.ma.
direkteAir France
2t 45mOSL-CDG
29.2.to.
direkteAir France
2t 25mCDG-OSL
2 454 kr
23.2.fr.
flere stoppLufthansa
6t 00mOSL-CDG
29.2.to.
flere stoppLufthansa
5t 15mCDG-OSL
2 496 kr
22.2.to.
flere stoppLufthansa
9t 10mOSL-NCE
24.2.lø.
flere stoppLufthansa
9t 00mNCE-OSL
2 842 kr
23.2.fr.
direkteAir France
2t 45mOSL-CDG
29.2.to.
direkteAir France
2t 25mCDG-OSL
2 852 kr
23.2.fr.
direkteScandinavian Airlines
2t 20mOSL-CDG
3.3.sø.
flere stoppScandinavian Airlines
12t 15mCDG-OSL
2 957 kr
22.2.to.
flere stoppScandinavian Airlines
5t 00mOSL-CDG
26.2.ma.
flere stoppScandinavian Airlines
27t 00mCDG-OSL
3 167 kr
22.2.to.
flere stoppKLM
5t 00mTRF-NCE
24.2.lø.
flere stoppKLM
16t 00mNCE-TRF
7 005 kr
24.2.lø.
flere stoppKLM
7t 10mTRF-CDG
27.2.ti.
flere stoppKLM
3t 55mCDG-TRF
7 120 kr

Søk etter antall stopp

Søk etter flyselskap

Søk etter pris

Flyvninger til Frankrike

Returfly tilbud:

Frankrike - Norge

Kabinklasser:

7 194 kr
5 663 kr
891 kr