Finn hvilket flyseskap flyr direkte til Granada, på hvilke dager og bestill direkte flyreiser.
Avganger med direktefly
mandag
American Airlines,Binter Canarias,British Airways, +7 mer
American Airlines,Binter Canarias, +8 mer
6
7
tirsdag
Air Europa,American Airlines,British Airways, +6 mer
Air Europa,American Airlines, +7 mer
5
6
onsdag
American Airlines,Binter Canarias,British Airways, +6 mer
American Airlines,Binter Canarias, +7 mer
5
6
torsdag
Air Europa,American Airlines,British Airways, +5 mer
Air Europa,American Airlines, +6 mer
4
5
fredag
Air Europa,American Airlines,Binter Canarias, +8 mer
Air Europa,American Airlines, +9 mer
7
8
lørdag
American Airlines,British Airways,Iberia, +5 mer
American Airlines,British Airways, +6 mer
4
5
søndag
Air Europa,American Airlines,British Airways, +6 mer
Air Europa,American Airlines, +7 mer
5
6
Returreiser med direktefly
mandag
American Airlines,Binter Canarias,British Airways, +7 mer
American Airlines,Binter Canarias, +8 mer
6
7
tirsdag
Air Europa,American Airlines,British Airways, +6 mer
Air Europa,American Airlines, +7 mer
5
6
onsdag
American Airlines,Binter Canarias,British Airways, +6 mer
American Airlines,Binter Canarias, +7 mer
5
6
torsdag
Air Europa,American Airlines,British Airways, +5 mer
Air Europa,American Airlines, +6 mer
4
5
fredag
Air Europa,American Airlines,Binter Canarias, +8 mer
Air Europa,American Airlines, +9 mer
7
8
lørdag
American Airlines,British Airways,Iberia, +5 mer
American Airlines,British Airways, +6 mer
4
5
søndag
Air Europa,American Airlines,British Airways, +6 mer
Air Europa,American Airlines, +7 mer
5
6
Vueling flyttet flyvningene fra Tirsdag-Lørdag til Lørdag-Tirsdag. De sendte en mail men den lå i søppelpost. Så onsdagen kom fant jeg plutselig ut at jeg hadde fly og hotell på på forskjellige dager. Da var det ifølge kundeservice for sent å endre billetten..
Vueling flyttet flyvningene fra Tirsdag-Lørdag til Lørdag-Tirsdag. De sendte en mail men den lå i søppelpost. Så onsdagen kom fant jeg plutselig ut at jeg hadde fly og hotell på på forskjellige dager. Da var det ifølge kundeservice for sent å endre billetten..
Lousy, almost none-existing service offerings at CDG terminal 3. Only one place to buy any food, coffee etc, and it was out of food in the morning hours. Only bus transport to the planes.
Jeg reiste på en billig billett og fikk det jeg betalte for. Flyet var punktlig, men kunne vært bedre renholdt.
Plutselig kun 15 minutter med internett! Jeg hadde koblet meg opp før avgang uten å være klar over denne vesentlige endringen, for at nettforbindelsen så ble kuttet mens den fortsatte å telle minutter, for så å få beskjed om at de 15 minuttene var brukt opp, nåe jeg en times tid senere prøvde å koble meg på igjen :(