Spar 22 % eller merSammenlign flere reisesider i ett søk
Spor priserIkke klar for å booke? Lag et prisvarsel for når prisene faller.
Filtrer tilbudene dineVelg klasse, gratis Wi-Fi og mer
Sambestill og spar pengerSpar penger når du sambestiller fly + hotell.
Boeing 737-700 Passenger/BBJ1 (winglets) er den flytypen som flyr oftest på ruten fra Stavanger til Oslo Gardermoen.
Star Alliance er den eneste luftfartsalliansen som tilbyr flyvninger mellom Stavanger og Oslo Gardermoen.
Det går direktefly fra Stavanger til Oslo Gardermoen hver dag.
De to flyselskapene som er mest populære blant KAYAK-brukere for flyvninger fra Stavanger til Oslo er Norwegian og Scandinavian Airlines. med en gjennomsnittspris på 1 457 kr og en totalvurdering på 6,8, Norwegian er det mest populære valget. Scandinavian Airlines er også et godt alternativ for denne ruten, med en gjennomsnittspris på 1 330 kr og en totalvurdering på 7,6.
KAYAK er en reisesøkemotor. Dette innebærer at vi søker på tvers av hele Internett for å finne de beste prisene for brukerne våre. Vi behandler over 2 milliarder flyforespørsler i året, og dette gjør at vi kan vise et stort utvalg priser og alternativer for flyvninger fra Stavanger til Oslo Gardermoen.
KAYAKs verktøy for flyprisprognoser bruker historikkdata til å fastslå sannsynligheten for en potensiell prisendring på en flyvning til Stavanger fra Oslo Gardermoen innen 7 dager, slik at reisende vet om de bør vente eller bestille med det samme.
Med KAYAK Mix kan du kombinere enveisbilletter for å spare penger fremfor å kjøpe en vanlig tur/retur-billett. Du kan da fly til Oslo Gardermoen med ett flyselskap, og tilbake til Stavanger med et annet.
Noen ganger er ikke reisedatoer skrevet i stein. Hvis du har mulighet til å være litt fleksibel omkring reisedatoene dine, kan du bruke fleksible datoer for å se alle alternativene når du skal fly til Oslo Gardermoen fra Stavanger opptil 3 dager før/etter dine foretrukne datoer. Deretter kan du velge de flyvningene som passer deg best.
Finn hvilket flyseskap flyr direkte fra Sola til Oslo Gardermoen, på hvilke dager og bestill direkte flyreiser.
Avganger med direktefly
mandag
Austrian Airlines,Lufthansa,Norwegian, +5 mer
Austrian Airlines,Lufthansa, +6 mer
4
5
tirsdag
Lufthansa,Norwegian,Scandinavian Airlines, +3 mer
Lufthansa,Norwegian, +4 mer
2
3
onsdag
Austrian Airlines,Lufthansa,Norwegian, +4 mer
Austrian Airlines,Lufthansa, +5 mer
3
4
torsdag
Lufthansa,Norwegian,SWISS, +4 mer
Lufthansa,Norwegian, +5 mer
3
4
fredag
Austrian Airlines,Lufthansa,Norwegian, +4 mer
Austrian Airlines,Lufthansa, +5 mer
3
4
lørdag
Lufthansa,Norwegian,SWISS, +4 mer
Lufthansa,Norwegian, +5 mer
3
4
søndag
Austrian Airlines,Lufthansa,Norwegian, +5 mer
Austrian Airlines,Lufthansa, +6 mer
4
5
Returreiser med direktefly
mandag
Austrian Airlines,Lufthansa,Norwegian, +4 mer
Austrian Airlines,Lufthansa, +5 mer
3
4
tirsdag
Lufthansa,Norwegian,Scandinavian Airlines, +3 mer
Lufthansa,Norwegian, +4 mer
2
3
onsdag
Austrian Airlines,Lufthansa,Norwegian, +4 mer
Austrian Airlines,Lufthansa, +5 mer
3
4
torsdag
Lufthansa,Norwegian,Scandinavian Airlines, +3 mer
Lufthansa,Norwegian, +4 mer
2
3
fredag
Austrian Airlines,Lufthansa,Norwegian, +4 mer
Austrian Airlines,Lufthansa, +5 mer
3
4
lørdag
Lufthansa,Norwegian,SWISS, +4 mer
Lufthansa,Norwegian, +5 mer
3
4
søndag
Austrian Airlines,Lufthansa,Norwegian, +5 mer
Austrian Airlines,Lufthansa, +6 mer
4
5
Flyvningen mellom Trondheim og Amsterdam var knallbra! Denne ble fløyet av KLM selv. Men flyet fra Amsterdam til Alicante ble fløyet av Transavia, og dette var en skuffelse fra begynnelse til slutt! For det første startet fikk vi mail med beskjed om at maks størrelse på handbagasje på dette flyet var 40x30x20cm, noe som er betraktelig mindre enn hva andre tillater. Mens vi stod og ventet på å boarde, kom det ei dama og merket alle som hadde normal størrelse på handbagasjen, med at bagasjen var ok. Hadde man vist dette, så hadde vi tatt med normal handbagasje. Og så startet de ombordstigningen etter flyet egentlig skulle ha tatt av, og flyet var der i god tid før. Ombord på flyet, så var det så trangt at det var umulig å sitte normalt! Nei dette var en stor skuffelse. Blir ikke å bruke KLM på denne ruten igjen, så lenge Transavia flyr
Flyvningen mellom Trondheim og Amsterdam var knallbra! Denne ble fløyet av KLM selv. Men flyet fra Amsterdam til Alicante ble fløyet av Transavia, og dette var en skuffelse fra begynnelse til slutt! For det første startet fikk vi mail med beskjed om at maks størrelse på handbagasje på dette flyet var 40x30x20cm, noe som er betraktelig mindre enn hva andre tillater. Mens vi stod og ventet på å boarde, kom det ei dama og merket alle som hadde normal størrelse på handbagasjen, med at bagasjen var ok. Hadde man vist dette, så hadde vi tatt med normal handbagasje. Og så startet de ombordstigningen etter flyet egentlig skulle ha tatt av, og flyet var der i god tid før. Ombord på flyet, så var det så trangt at det var umulig å sitte normalt! Nei dette var en stor skuffelse. Blir ikke å bruke KLM på denne ruten igjen, så lenge Transavia flyr
En av besetningen var uheldig og sølte en kopp kaffe i fanget mitt under servering. Det gikk bra for min del, men kunne kanskje fått en liten kompensasjon for det. Ikke noe økonomisk, men en ekstra dessert kanskje 😉👍🏻.
Typsik tursitklasse som på ethvert flyselskap; greit nok, liten plass, mat som forventet (ikke noe særlig) men turen gikk fint og uten overraskelser. KLM er alltid ok å reise med.
Delayed flight departure communicated a little in advance (at least wasn't after departure time), although message sent in app around 11:30 that flight was ready for boarding, which it clearly wasn't as incoming passengers were still disembarking. Disembarking still hadn't finished by 11:40 when we should supposedly board (under the delayed time). Boarding eventually around 11:50-11:55. Never heard any reason for the delay, which is perhaps no worse than the usual tripe that the late departure was due to the late arriving plane. Pushback was regardless not too far behind the revised time - around 12:15, compared to 12:10 advice. Not entirely surprising with a late arrival, gate was reassigned, but we're then basically abandoned on the tarmac and parking bay - seems someone forgot that passengers need somehow other than the emergency slides to get off the plane; all having to ultimately depart via the rear door. Proof, well, that flying in the "pointy end" of the plane doesn't get you to your desination any quicker. Good (for me), but a little surprising from past travels, that the crew seemed to just go straight to English speaking to passengers instead of using German. Perhaps on a short flight, that is just quicker and easier. All good with the food, and in contrast to the connecting flight I had into CPH, could actually be considered a meal; despite not knowing exactly what it was. The chocolate mousse thing for the dessert went down very nicely. Crew polite and service oriented; although did put the napkin for my second orange juice down upside down (the logo was face down).
Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe
Not sure why the gate information would show "boarding" and then "gate closing" before anyone had actually started boarding. Was ultimately sat before the scheduled takeoff time, although takeoff was after the schedule. Favourable flying conditions allowed us to land 5 minutes early, although as there was another plane still sitting at our gate on arrival meant we were ultimately late to the gate (giving gate / disboarding times would be more honest than just the scheduled landing time). Somehow, even though there was a plane sitting at our gate on arrival, when we were allowed to taxi to the gate, there were apparently no ground staff there. What? Even though there was an incoming plane, they went elsewhere? Staff on the plane and the meal service were fine.
Reisen ble kansellert begge veier pga streiken. Snakk om sevice
Billettene våre ble kansellert pga streiken. Nye billetter tur/retur Barcelona kom på 19.500,-
SAS er i ferd med å bli håpløst utdatert for business reisende, dessverre. Man kaller det Plus og selger det inn som en business class, men det er jo bare tull... Reise fra CPH til Island var med Icelandair, full business og topp service, reise fra Reykjavik til Oslo, med SAS, var et svært gammelt fly, gamle og dårlige seter, fullt av mennesker som sild i tønne og dårlig mat. Mens flyet fra Oslo til Stavanger var nytt, alt var bedre men det burde vært motsatt; lengre distanser, bedre komfort, for fullt betalende passasjerer, men det tenker ikke SAS på. Jeg faser ut SAS fra nå av og vil fly mest mulig med andre selskap ut fra Stavanger, så det blir nok mer KLM fra nå av..
Helt ok reise, alt gikk innen schedule, bra landing. Norwegian kunne ha noen spennende blad å lese, wifi funger jo ikke optimalt.
Lang kø inn til venterom. Deretter ny kø for ombordstigning. Passkontrollen rask via elektronisk sjekk. Grei service ombord.
Jeg reiste på en billig billett og fikk det jeg betalte for. Flyet var punktlig, men kunne vært bedre renholdt.
Plutselig kun 15 minutter med internett! Jeg hadde koblet meg opp før avgang uten å være klar over denne vesentlige endringen, for at nettforbindelsen så ble kuttet mens den fortsatte å telle minutter, for så å få beskjed om at de 15 minuttene var brukt opp, nåe jeg en times tid senere prøvde å koble meg på igjen :(