Finn flyreiser
Tilbud
Når er det best å bestille?
FAQs & Tips
Flyselskaper

4 524 kr Finn billige flyvninger til Kina

Dette er den billigste ènveisflyprisen funnet av en KAYAK-bruker de siste 72 timene, som har søkt etter en flyreise til Norge med avgang den 13.8.. Prisene kan endres, og er kanskje ikke tilgjengelige på alle flyvninger eller reisedatoer. Klikk på prisen for å gjenskape søket for dette kuppet.
1 voksen
0 kolli
ma. 26.8.
ma. 2.9.

Søk blant hundrevis av reisenettsider samtidig for å finne tilbud på flyvninger til Kina

I løpet av de siste 7 dagene har reisende søkt 50 834 033 ganger på KAYAK, og grunnen til det er:

Spar 25 % eller merSammenlign flere reisesider i ett søk

Spor priserIkke klar for å booke? Lag et prisvarsel for når prisene faller.

Filtrer tilbudene dineVelg klasse, gratis Wi-Fi og mer

Sambestill og spar pengerSpar penger når du sambestiller fly + hotell.

Beste Kina Tilbud på flybilletter

Billigste tur/retur-priser funnet av våre brukere på KAYAK de siste 72 timene

Shanghai
Shanghai1 stopp4 965 kr
Beijing
Beijing1 stopp5 284 kr
Chongqing
Chongqing1 stopp13 761 kr

Godt å vite

Lavsesong

april

Høysesong

Desember

Billigste flyvning

4 524 kr
De beste tidspunktene å unngå folkemassene på, med et prisfall på i gjennomsnitt 3 %.
De mest populære tidspunktene å fly på, med en prisøkning på i gjennomsnitt 5 %.
Flyvning fra Oslo Gardermoen til Beijing

Vanlige spørsmål – bestilling av flyreiser til Kina

  • Hvor lang tid tar flyvningen til Kina?

    En direkteflyvning fra Norge til Kina tar i gjennomsnitt 23t 18m, og avstanden er 12347 km. Den mest populære ruten er Oslo – Beijing med en gjennomsnittlig reisetid på 17t 50m.

  • Hvilken er den billigste flyvningen til Kina?

    Den billigste flybilletten til Kina fra Norge som ble funnet i løpet av de siste 72 timene, kostet 4 899 kr. Den mest populære ruten er Oslo Gardermoen til Beijing Capital, og den billigste tur/retur-flybilletten funnet for denne ruten i løpet av de siste 72 timene, kostet 5 636 kr.

  • Hvilke destinasjoner er mest populære i Kina?

    Basert på flysøk på KAYAK, er det Shanghai som er den mest populære destinasjonen (75 % av totalt antall søk til Kina). De nest mest populære destinasjonene er Beijing (21%) og Kunming (2%). Søk etter flyvninger til Ganzhou (1%), til Chongqing (0,5%) and til Chengdu (0,2%) er også populært.

  • Hvordan kan KAYAKs verktøy for flyprisprognoser hjelpe meg å finne ut hvilket tidspunkt som er det beste å bestille på?

    KAYAKs verktøy for flyprisprognoser bruker historikkdata til å avgjøre om det er sannsynlig at prisen til en bestemt destinasjon eller på en bestemt dato vil endre seg i løpet av 7 dager, slik at reisende vet om de bør vente litt eller bestille med det samme.

Se flere FAQs

De beste tipsene for å finne billige flyvninger til Kina

  • Skriv inn foretrukket avreiseflyplass og foretrukkede reisedatoer i søkefeltet ovenfor for å låse opp de nyeste flytilbudene for Kina.

De 3 mest populære flyselskapene som flyr til Kina

Trenger du hjelp til å velge hvilket flyselskap du skal reise med fra Norgetil Kina? anmeldelser av flyselskaper på KAYAK gir en samlet poengsum for hvert flyselskap basert på en rekke faktorer, inkludert komfort, ombordstigning, underholdning på flyet og mer, for å gjøre avgjørelsen din enklere. Se flyselskapets score basert på anmeldelser hos KAYAK.
7,8
KLMGjennomsnittlig score basert på 1416 vurderinger
7,3Mat
8,4Besetningen
7,7Komfort
7,2Underholdning
7,9Ombordstigningen
Flyselskapsvurderinger

Flyvningen mellom Trondheim og Amsterdam var knallbra! Denne ble fløyet av KLM selv. Men flyet fra Amsterdam til Alicante ble fløyet av Transavia, og dette var en skuffelse fra begynnelse til slutt! For det første startet fikk vi mail med beskjed om at maks størrelse på handbagasje på dette flyet var 40x30x20cm, noe som er betraktelig mindre enn hva andre tillater. Mens vi stod og ventet på å boarde, kom det ei dama og merket alle som hadde normal størrelse på handbagasjen, med at bagasjen var ok. Hadde man vist dette, så hadde vi tatt med normal handbagasje. Og så startet de ombordstigningen etter flyet egentlig skulle ha tatt av, og flyet var der i god tid før. Ombord på flyet, så var det så trangt at det var umulig å sitte normalt! Nei dette var en stor skuffelse. Blir ikke å bruke KLM på denne ruten igjen, så lenge Transavia flyr

4,0 OkAnonym, sep. 2023TRD - AMS
Les mer om KLM-anmeldelser

Flyvningen mellom Trondheim og Amsterdam var knallbra! Denne ble fløyet av KLM selv. Men flyet fra Amsterdam til Alicante ble fløyet av Transavia, og dette var en skuffelse fra begynnelse til slutt! For det første startet fikk vi mail med beskjed om at maks størrelse på handbagasje på dette flyet var 40x30x20cm, noe som er betraktelig mindre enn hva andre tillater. Mens vi stod og ventet på å boarde, kom det ei dama og merket alle som hadde normal størrelse på handbagasjen, med at bagasjen var ok. Hadde man vist dette, så hadde vi tatt med normal handbagasje. Og så startet de ombordstigningen etter flyet egentlig skulle ha tatt av, og flyet var der i god tid før. Ombord på flyet, så var det så trangt at det var umulig å sitte normalt! Nei dette var en stor skuffelse. Blir ikke å bruke KLM på denne ruten igjen, så lenge Transavia flyr

En av besetningen var uheldig og sølte en kopp kaffe i fanget mitt under servering. Det gikk bra for min del, men kunne kanskje fått en liten kompensasjon for det. Ikke noe økonomisk, men en ekstra dessert kanskje 😉👍🏻.

På avstigning til transit det tatt en time og vi bare løpet til og ikke miste flyet

Syntes ikke om at være" dus " med personalet om bord. Tonen fra personalet er for " kammeratlig "

Delayed flight departure communicated a little in advance (at least wasn't after departure time), although message sent in app around 11:30 that flight was ready for boarding, which it clearly wasn't as incoming passengers were still disembarking. Disembarking still hadn't finished by 11:40 when we should supposedly board (under the delayed time). Boarding eventually around 11:50-11:55. Never heard any reason for the delay, which is perhaps no worse than the usual tripe that the late departure was due to the late arriving plane. Pushback was regardless not too far behind the revised time - around 12:15, compared to 12:10 advice. Not entirely surprising with a late arrival, gate was reassigned, but we're then basically abandoned on the tarmac and parking bay - seems someone forgot that passengers need somehow other than the emergency slides to get off the plane; all having to ultimately depart via the rear door. Proof, well, that flying in the "pointy end" of the plane doesn't get you to your desination any quicker. Good (for me), but a little surprising from past travels, that the crew seemed to just go straight to English speaking to passengers instead of using German. Perhaps on a short flight, that is just quicker and easier. All good with the food, and in contrast to the connecting flight I had into CPH, could actually be considered a meal; despite not knowing exactly what it was. The chocolate mousse thing for the dessert went down very nicely. Crew polite and service oriented; although did put the napkin for my second orange juice down upside down (the logo was face down).

Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe

Not sure why the gate information would show "boarding" and then "gate closing" before anyone had actually started boarding. Was ultimately sat before the scheduled takeoff time, although takeoff was after the schedule. Favourable flying conditions allowed us to land 5 minutes early, although as there was another plane still sitting at our gate on arrival meant we were ultimately late to the gate (giving gate / disboarding times would be more honest than just the scheduled landing time). Somehow, even though there was a plane sitting at our gate on arrival, when we were allowed to taxi to the gate, there were apparently no ground staff there. What? Even though there was an incoming plane, they went elsewhere? Staff on the plane and the meal service were fine.

Billettene våre ble kansellert pga streiken. Nye billetter tur/retur Barcelona kom på 19.500,-

SAS er i ferd med å bli håpløst utdatert for business reisende, dessverre. Man kaller det Plus og selger det inn som en business class, men det er jo bare tull... Reise fra CPH til Island var med Icelandair, full business og topp service, reise fra Reykjavik til Oslo, med SAS, var et svært gammelt fly, gamle og dårlige seter, fullt av mennesker som sild i tønne og dårlig mat. Mens flyet fra Oslo til Stavanger var nytt, alt var bedre men det burde vært motsatt; lengre distanser, bedre komfort, for fullt betalende passasjerer, men det tenker ikke SAS på. Jeg faser ut SAS fra nå av og vil fly mest mulig med andre selskap ut fra Stavanger, så det blir nok mer KLM fra nå av..

Bestill billige flybilletter til Kina

Nylige tilbud på tur/retur-reiser

2.10.on.
1 stoppSWISS
18t 40mOSL-PVG
23.10.on.
1 stoppSWISS
19t 30mPVG-OSL
4 965 kr
29.8.to.
1 stoppLOT
14t 05mOSL-PEK
11.9.on.
1 stoppLOT
16t 05mPEK-OSL
5 284 kr
29.8.to.
1 stoppScandinavian Airlines
16t 10mBGO-PVG
2.9.ma.
1 stoppScandinavian Airlines
16t 20mPVG-BGO
5 746 kr
29.8.to.
2 stoppScandinavian Airlines
15t 45mBGO-PVG
2.9.ma.
1 stoppScandinavian Airlines
25t 15mPVG-BGO
5 890 kr
29.8.to.
2 stoppLufthansa
16t 35mOSL-PEK
11.9.on.
1 stoppLufthansa
17t 35mPEK-OSL
6 198 kr
27.9.fr.
1 stoppKLM
33t 35mOSL-PEK
18.10.fr.
2 stoppKLM
18t 05mPEK-OSL
6 209 kr
2.9.ma.
2 stoppLufthansa
17t 15mOSL-PVG
17.9.ti.
2 stoppLufthansa
24t 25mPVG-OSL
6 220 kr
27.9.fr.
2 stoppKLM
41t 50mTRF-PEK
18.10.fr.
2 stoppKLM
34t 10mPEK-TRF
6 572 kr
19.9.to.
1 stoppTurkish Airlines
14t 50mOSL-PEK
3.10.to.
1 stoppTurkish Airlines
19t 25mPEK-OSL
10 535 kr
29.8.to.
1 stoppTurkish Airlines
21t 45mOSL-PEK
10.9.ti.
1 stoppTurkish Airlines
23t 40mPEK-OSL
11 427 kr

Søk etter antall stopp

Søk etter flyselskap

Søk etter pris

Nylige tilbud på enveisreiser

13.8.ti.
1 stoppTurkish Airlines
19t 00mOSL-PEK
4 524 kr
11.8.sø.
1 stoppThai Airways
20t 00mOSL-PEK
6 011 kr
13.8.ti.
2 stopp
18t 50mOSL-PEK
6 957 kr
20.12.fr.
1 stopp
27t 45mOSL-PVG
7 167 kr
11.8.sø.
2 stopp
23t 40mOSL-PEK
7 387 kr
13.8.ti.
2 stoppKLM
17t 50mTRF-PEK
11 405 kr
20.12.fr.
2 stoppKLM
18t 05mTRF-PVG
11 570 kr
14.10.ma.
2 stoppXiamenAir
29t 30mOSL-SHA
18 979 kr
12.10.lø.
2 stoppXiamenAir
21t 30mOSL-SHA
31 341 kr
13.10.sø.
1 stoppScandinavian Airlines
18t 45mTRF-PVG
41 678 kr

Søk etter antall stopp

Søk etter flyselskap

Søk etter pris

Last minute flyvninger til Kina

Last minute flyreiser, tog- og busstilbud

28.7.sø.
flere stopp
16t 30mTRF-PVG
10.8.lø.
flere stopp
19t 15mPVG-TRF
8 410 kr
28.7.sø.
flere stopp
22t 10mOSL-PVG
11.8.sø.
flere stopp
27t 30mPVG-OSL
9 654 kr
28.7.sø.
flere stopp
18t 40mOSL-PVG
12.8.ma.
flere stopp
28t 05mPVG-OSL
9 963 kr
27.7.lø.
flere stopp
18t 05mOSL-PVG
11.8.sø.
flere stopp
27t 30mPVG-OSL
10 700 kr
27.7.lø.
flere stoppFinnair
15t 15mOSL-PVG
21.8.on.
flere stoppFinnair
16t 45mPVG-OSL
12 296 kr
27.7.lø.
flere stoppSWISS
18t 40mOSL-PVG
10.8.lø.
flere stoppSWISS
17t 15mPVG-OSL
12 979 kr
27.7.lø.
flere stoppSWISS
55t 40mOSL-PVG
10.8.lø.
flere stoppSWISS
19t 30mPVG-OSL
13 375 kr
27.7.lø.
flere stoppLufthansa
17t 15mOSL-PVG
6.8.ti.
flere stoppLufthansa
20t 00mPVG-OSL
27 884 kr
27.7.lø.
flere stoppTurkish Airlines
20t 10mOSL-PVG
21.8.on.
flere stoppTurkish Airlines
25t 25mPVG-OSL
33 213 kr
28.7.sø.
flere stoppTurkish Airlines
22t 55mOSL-PVG
11.8.sø.
flere stoppTurkish Airlines
18t 25mPVG-OSL
33 268 kr

Søk etter antall stopp

Søk etter flyselskap

Søk etter pris

Flyvninger til Kina

Returfly tilbud:

Kina - Norge

Kabinklasser: