Finn flyreiser
Tilbud
Når er det best å bestille?
FAQs & Tips
Flyselskaper

Finn billige flyvninger til Kina fra 4 236 kr

Dette er den billigste tur/retur-flyprisen funnet av en KAYAK-bruker de siste 72 timene ved å søke etter en flyreise med avgang den 22.4.. Flyprisene kan endres og vil kanskje ikke være tilgjengelig på alle flyreiser eller datoer. Klikk på prisen for å gjenskape søket for dette kuppet.
1 voksen
0 bager
fr. 22.3.
fr. 29.3.

Søk blant hundrevis av reisenettsider samtidig for å finne tilbud på flyvninger til Kina

I løpet av de siste 7 dagene har reisende søkt 50 039 094 ganger på KAYAK, og dette er grunnen:

Spar 22 % eller merSammenlign flere reisesider i ett søk

Spor priserIkke klar for å booke? Lag et prisvarsel for når prisene faller.

Filtrer tilbudene dineVelg klasse, gratis Wi-Fi og mer

Sambestill og spar pengerSpar penger når du sambestiller fly + hotell.

De nyeste flytilbudene for Kina

Beste tur/retur-priser funnet av våre brukere på KAYAK de siste 72 timene

MEST POPULÆREShanghai
1 stopp fra 5 033 kr
Beijing
1 stopp fra 4 236 kr
Kunming
2+ stopp fra 8 137 kr

Godt å vite

Lavsesong

Januar

Høysesong

juni

Billigste flyvning

4 236 kr
De beste tidspunktene å unngå folkemassene på, med et prisfall på i gjennomsnitt 22 %.
De mest populære tidspunktene å fly på, med en prisøkning på i gjennomsnitt 29 %.
Flyvning fra Oslo Gardermoen til Beijing

Vanlige spørsmål – bestilling av flyreiser til Kina

  • Hvor lang tid tar flyvningen til Kina?

    En direkteflyvning fra Norge til Kina tar i gjennomsnitt 24t 23m, og avstanden er 12350 km. Den mest populære ruten er Oslo – Shanghai med en gjennomsnittlig reisetid på 16t 20m.

  • Hvilken er den billigste flyvningen til Kina?

    Den billigste flybilletten til Kina fra Norge som ble funnet i løpet av de siste 72 timene, kostet 4 404 kr. Den mest populære ruten er Oslo Gardermoen til Shanghai Hongqiao, og den billigste tur/retur-flybilletten funnet for denne ruten i løpet av de siste 72 timene, kostet 5 201 kr.

  • Hvilke destinasjoner er mest populære i Kina?

    De nest mest populære destinasjonene er Beijing (18%) og Chongqing (3%). Søk etter flyvninger til Kunming (2%), til Chengdu (2%) and til Ürümqi (2%) er også populært.

  • Hvordan kan KAYAKs verktøy for flyprisprognoser hjelpe meg å finne ut hvilket tidspunkt som er det beste å bestille på?

    KAYAKs verktøy for flyprisprognoser bruker historikkdata til å avgjøre om det er sannsynlig at prisen til en bestemt destinasjon eller på en bestemt dato vil endre seg i løpet av 7 dager, slik at reisende vet om de bør vente litt eller bestille med det samme.

Se flere FAQs

De beste tipsene for å finne billige flyvninger til Kina

  • Bestill minst 1 uke før avgang for å få en pris under gjennomsnittet.
  • mai og juni er høysesong. juli.Den billigste måneden å fly fra Norge er september.
  • Skriv inn foretrukket avreiseflyplass og foretrukkede reisedatoer i søkefeltet ovenfor for å låse opp de nyeste flytilbudene for Kina.

De 4 mest populære flyselskapene som flyr til Kina

Trenger du hjelp til å velge hvilket flyselskap du skal reise med til Norge? KAYAKs flyselskapsanmeldelser gir en samlet poengsum for hvert flyselskap basert på en rekke faktorer, inkludert komfort, ombordstigning, underholdning på flyet og mer, for å gjøre avgjørelsen din enklere. Se flyselskapets score basert på anmeldelser hos KAYAK.
8,2
Qatar AirwaysGjennomsnittlig score basert på 11469 vurderinger
80food
83boarding
86crew
81comfort
83overall
82entertainment
Flyselskapsvurderinger

På avstigning til transit det tatt en time og vi bare løpet til og ikke miste flyet

Les mer om Qatar Airways

På avstigning til transit det tatt en time og vi bare løpet til og ikke miste flyet

Ulemper: "Hele reisefølgets bagasje, 14 kolli, forsvant. Ventetid på hjelp på tlf varierte fra 40 min til 1 time og 17 minutt, ingen svar på noen e-post, og telefonregning på 697 kr for å høre på ventemusikk."

Flyvningen mellom Trondheim og Amsterdam var knallbra! Denne ble fløyet av KLM selv. Men flyet fra Amsterdam til Alicante ble fløyet av Transavia, og dette var en skuffelse fra begynnelse til slutt! For det første startet fikk vi mail med beskjed om at maks størrelse på handbagasje på dette flyet var 40x30x20cm, noe som er betraktelig mindre enn hva andre tillater. Mens vi stod og ventet på å boarde, kom det ei dama og merket alle som hadde normal størrelse på handbagasjen, med at bagasjen var ok. Hadde man vist dette, så hadde vi tatt med normal handbagasje. Og så startet de ombordstigningen etter flyet egentlig skulle ha tatt av, og flyet var der i god tid før. Ombord på flyet, så var det så trangt at det var umulig å sitte normalt! Nei dette var en stor skuffelse. Blir ikke å bruke KLM på denne ruten igjen, så lenge Transavia flyr

En av besetningen var uheldig og sølte en kopp kaffe i fanget mitt under servering. Det gikk bra for min del, men kunne kanskje fått en liten kompensasjon for det. Ikke noe økonomisk, men en ekstra dessert kanskje 😉👍🏻.

Typsik tursitklasse som på ethvert flyselskap; greit nok, liten plass, mat som forventet (ikke noe særlig) men turen gikk fint og uten overraskelser. KLM er alltid ok å reise med.

Ulemper: "De trenger å ha bedre kontroll på at passasjerer overholder smittevernsregler og sikkerhetsregler."
Fordeler: "Alt gikk greit så totalt sett fornøyd, dro før tiden og landet før så da fikk vi bedre tid i Amsterdam før neste avgang. Hyggelig besetning."
Ulemper: "Helt grei mat men ikke noe mer enn det."
Ulemper: "hadde sete 3C rett bak economy plus der satt det bare 2-3 mennesker men jeg fikk ikke lov å bruke toallette fremme på tross av at der var serveringsvogn som blokkerte midtgangen, helt uforståelig!"
Fordeler: "Siden vi er flying blue medlemmer (sølv) så gikk ombordstigingen veldig lett. Helt på slutten kom en flyvertinne og takket oss for at vi var lojale reisende og takket for turen. Det er første gang vi har opplevd det."
Fordeler: "Besetningen var hyggelig og serviceminded!"
Ulemper: "Du får ikke noe annet enn en liten pose med tørre flak."
Fordeler: "Hyggelig besetning."
Ulemper: "Det var en sandwich som var helt grei men ikke noe mer."

Delayed flight departure communicated a little in advance (at least wasn't after departure time), although message sent in app around 11:30 that flight was ready for boarding, which it clearly wasn't as incoming passengers were still disembarking. Disembarking still hadn't finished by 11:40 when we should supposedly board (under the delayed time). Boarding eventually around 11:50-11:55. Never heard any reason for the delay, which is perhaps no worse than the usual tripe that the late departure was due to the late arriving plane. Pushback was regardless not too far behind the revised time - around 12:15, compared to 12:10 advice. Not entirely surprising with a late arrival, gate was reassigned, but we're then basically abandoned on the tarmac and parking bay - seems someone forgot that passengers need somehow other than the emergency slides to get off the plane; all having to ultimately depart via the rear door. Proof, well, that flying in the "pointy end" of the plane doesn't get you to your desination any quicker. Good (for me), but a little surprising from past travels, that the crew seemed to just go straight to English speaking to passengers instead of using German. Perhaps on a short flight, that is just quicker and easier. All good with the food, and in contrast to the connecting flight I had into CPH, could actually be considered a meal; despite not knowing exactly what it was. The chocolate mousse thing for the dessert went down very nicely. Crew polite and service oriented; although did put the napkin for my second orange juice down upside down (the logo was face down).

Delays, delays and more delays. 4 out of 4 flights in one week

Flying First Class with Lufthansa is something special, in every aspect of the word. It just has to be experienced!

Check in working effective. Kind cabin personnel . Not too note storage place inside for carry on luggage .

Fordeler: "Nice crew."
Ulemper: "Very cold. Always very cold in premium economy section on LH 747-8."
Fordeler: "Upgraded from premium to Business class. Very good service and a good night slep."

Delayed flight departure communicated a little in advance (at least wasn't after departure time), although message sent in app around 11:30 that flight was ready for boarding, which it clearly wasn't as incoming passengers were still disembarking. Disembarking still hadn't finished by 11:40 when we should supposedly board (under the delayed time). Boarding eventually around 11:50-11:55. Never heard any reason for the delay, which is perhaps no worse than the usual tripe that the late departure was due to the late arriving plane. Pushback was regardless not too far behind the revised time - around 12:15, compared to 12:10 advice. Not entirely surprising with a late arrival, gate was reassigned, but we're then basically abandoned on the tarmac and parking bay - seems someone forgot that passengers need somehow other than the emergency slides to get off the plane; all having to ultimately depart via the rear door. Proof, well, that flying in the "pointy end" of the plane doesn't get you to your desination any quicker. Good (for me), but a little surprising from past travels, that the crew seemed to just go straight to English speaking to passengers instead of using German. Perhaps on a short flight, that is just quicker and easier. All good with the food, and in contrast to the connecting flight I had into CPH, could actually be considered a meal; despite not knowing exactly what it was. The chocolate mousse thing for the dessert went down very nicely. Crew polite and service oriented; although did put the napkin for my second orange juice down upside down (the logo was face down).

Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe

Not sure why the gate information would show "boarding" and then "gate closing" before anyone had actually started boarding. Was ultimately sat before the scheduled takeoff time, although takeoff was after the schedule. Favourable flying conditions allowed us to land 5 minutes early, although as there was another plane still sitting at our gate on arrival meant we were ultimately late to the gate (giving gate / disboarding times would be more honest than just the scheduled landing time). Somehow, even though there was a plane sitting at our gate on arrival, when we were allowed to taxi to the gate, there were apparently no ground staff there. What? Even though there was an incoming plane, they went elsewhere? Staff on the plane and the meal service were fine.

Reisen ble kansellert begge veier pga streiken. Snakk om sevice

Billettene våre ble kansellert pga streiken. Nye billetter tur/retur Barcelona kom på 19.500,-

SAS er i ferd med å bli håpløst utdatert for business reisende, dessverre. Man kaller det Plus og selger det inn som en business class, men det er jo bare tull... Reise fra CPH til Island var med Icelandair, full business og topp service, reise fra Reykjavik til Oslo, med SAS, var et svært gammelt fly, gamle og dårlige seter, fullt av mennesker som sild i tønne og dårlig mat. Mens flyet fra Oslo til Stavanger var nytt, alt var bedre men det burde vært motsatt; lengre distanser, bedre komfort, for fullt betalende passasjerer, men det tenker ikke SAS på. Jeg faser ut SAS fra nå av og vil fly mest mulig med andre selskap ut fra Stavanger, så det blir nok mer KLM fra nå av..

Ulemper: "Spørsmål om underholdning og mat bør få et valg med «ikke relevant»"
Fordeler: "Setene er behagelige, og selv i SAS Go er det mulig å legge setene lenger ned enn jeg er vant til hos en del andre flyselskaper i samme seteklasse."
Ulemper: "Det er ikke mulig å bestille spesialmåltid samtidig med billettene, man må ringe. Dette virker unødvendig tungvint, spesielt med tanke på at det var ekstra lang ventetid hos kundeservice i den aktuelle perioden. Heldigvis var det mulig å få hjelp via Facebook, men det er visst ikke vanlig."
Ulemper: "Planes are getting old. Seats are not the most comfortable."
Fordeler: "SAS tilbyr forutsigbart god o tilstrekkelig service i alle avseende."
Ulemper: "Der var alt for litt mat å kjøpe ombord, tok slutt ... unødvendig irriterende på morgenfly."

Bestill billige flybilletter til Kina

Nylige tilbud på tur/retur-reiser

22.4.ma.
1 stoppLufthansa
34t 55mOSL-PEK
3.5.fr.
1 stoppLufthansa
14t 45mPEK-OSL
4 236 kr
22.4.ma.
2 stoppLufthansa
19t 05mOSL-PEK
3.5.fr.
1 stoppLufthansa
14t 45mPEK-OSL
4 299 kr
14.5.ti.
1 stoppLOT
14t 05mOSL-PEK
29.5.on.
1 stoppLOT
16t 05mPEK-OSL
5 998 kr
20.3.on.
1 stoppKLM
20t 25mTRF-PEK
27.3.on.
1 stoppKLM
17t 45mPEK-TRF
6 166 kr
9.4.ti.
1 stoppScandinavian Airlines
14t 40mOSL-PVG
15.4.ma.
1 stoppScandinavian Airlines
16t 10mPVG-OSL
6 386 kr
8.3.fr.
1 stoppKLM
20t 25mTRF-PEK
18.3.ma.
1 stoppKLM
17t 45mPEK-TRF
6 533 kr
12.5.sø.
1 stoppScandinavian Airlines
14t 40mOSL-PVG
27.5.ma.
1 stoppScandinavian Airlines
16t 10mPVG-OSL
6 575 kr
7.4.sø.
1 stoppQatar Airways
18t 15mOSL-PVG
20.4.lø.
1 stoppQatar Airways
19t 45mPVG-OSL
7 057 kr
14.4.sø.
1 stoppQatar Airways
18t 15mOSL-PVG
15.4.ma.
1 stoppQatar Airways
19t 45mPVG-OSL
7 382 kr
15.5.on.
1 stoppLOT
29t 05mOSL-PEK
29.5.on.
1 stoppLOT
31t 05mPEK-OSL
17 313 kr

Søk etter antall stopp

Søk etter flyselskap

Søk etter pris

Nylige tilbud på enveisreiser

7.4.sø.
3 stopp
49t 20mOSL-PVG
12 028 kr
10.4.on.
3 stopp
46t 45mOSL-PVG
12 552 kr
9.4.ti.
3 stopp
45t 10mOSL-PVG
12 688 kr
6.4.lø.
3 stopp
46t 45mOSL-PVG
12 982 kr
12.4.fr.
3 stopp
44t 50mOSL-PVG
13 014 kr
6.4.lø.
1 stoppLufthansa
17t 25mOSL-PVG
18 833 kr
9.4.ti.
1 stoppScandinavian Airlines
22t 00mTRF-PVG
19 001 kr
11.4.to.
2 stoppKLM
18t 20mTRF-PVG
24 895 kr
3.3.sø.
1 stoppTurkish Airlines
21t 25mOSL-PEK
25 356 kr
3.3.sø.
1 stoppKLM
32t 45mTRF-PEK
40 393 kr

Søk etter antall stopp

Søk etter flyselskap

Søk etter pris

Flyvninger til Kina

Returfly tilbud:

Kina - Norge

Kabinklasser:

Se gjennom avgangssteder:

6 051 kr
Fly Bergen-Kina
4 404 kr
Fly Oslo-Kina
Vis flere