Spar 30 % eller merSammenlign flere reisesider i ett søk
Spor priserIkke klar for å booke? Lag et prisvarsel for når prisene faller.
Filtrer tilbudene dineVelg klasse, gratis Wi-Fi og mer
Sambestill og spar pengerSpar penger når du sambestiller fly + hotell.
I normale tider er det 41 direktefly som ukentlig opererer mellom Kirkenes og Oslo. I gjennomsnitt er det 5 avganger per dag.
Når du flyr fra Kirkenes til Oslo, bør du vurdere å reise på en torsdag og unngå torsdager hvis du ønsker å sikre deg de beste prisene. For returflyvningen til Kirkenes vil du finne de beste prisene på fredager, og de dyreste prisene på torsdager.
Kirkenes og Oslo betjenes begge av én hovedflyplass. Du vil reise fra Kirkenes med avgang fra Kirkenes Høybuktmoen, og vil ankomme Oslo Gardermoen.
Det tidligste flyet fra Kirkenes kl. 11:25 og lander på Oslo kl. 13:30.
Det siste flyet har avgangstids fra Kirkenes kl. 20:35 og lander i Oslo kl. 22:50.
Scandinavian Airlines er det eneste flyselskapet som som tilbyr flyvinger mellom Kirkenes og Oslo.
Airbus A320neo er den flytypen som flyr oftest på ruten fra Kirkenes til Oslo.
Star Alliance er den eneste luftfartsalliansen som tilbyr flyvninger mellom Kirkenes og Oslo.
Du kan fly direkte fra Kirkenes til Oslo på mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, og søndag.
De to flyselskapene som er mest populære blant KAYAK-brukere for flyvninger fra Kirkenes til Oslo er Scandinavian Airlines og Norwegian. med en gjennomsnittspris på 2 680 kr og en totalvurdering på 7,6, Scandinavian Airlines er det mest populære valget. Norwegian er også et godt alternativ for denne ruten, med en gjennomsnittspris på 2 752 kr og en totalvurdering på 6,8.
KAYAK er en reisesøkemotor. Dette innebærer at vi søker på tvers av hele Internett for å finne de beste prisene for brukerne våre. Vi behandler over 2 milliarder flyforespørsler i året, og dette gjør at vi kan vise et stort utvalg priser og alternativer for flyvninger fra Kirkenes til Oslo.
KAYAKs verktøy for flyprisprognoser bruker historikkdata til å fastslå sannsynligheten for en potensiell prisendring på en flyvning til Kirkenes fra Oslo innen 7 dager, slik at reisende vet om de bør vente eller bestille med det samme.
Med KAYAK Mix kan du kombinere enveisbilletter for å spare penger fremfor å kjøpe en vanlig tur/retur-billett. Du kan da fly til Oslo med ett flyselskap, og tilbake til Kirkenes med et annet.
Noen ganger er ikke reisedatoer skrevet i stein. Hvis du har mulighet til å være litt fleksibel omkring reisedatoene dine, kan du bruke fleksible datoer for å se alle alternativene når du skal fly til Oslo fra Kirkenes opptil 3 dager før/etter dine foretrukne datoer. Deretter kan du velge de flyvningene som passer deg best.
Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe
Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe
Not sure why the gate information would show "boarding" and then "gate closing" before anyone had actually started boarding. Was ultimately sat before the scheduled takeoff time, although takeoff was after the schedule. Favourable flying conditions allowed us to land 5 minutes early, although as there was another plane still sitting at our gate on arrival meant we were ultimately late to the gate (giving gate / disboarding times would be more honest than just the scheduled landing time). Somehow, even though there was a plane sitting at our gate on arrival, when we were allowed to taxi to the gate, there were apparently no ground staff there. What? Even though there was an incoming plane, they went elsewhere? Staff on the plane and the meal service were fine.
Reisen ble kansellert begge veier pga streiken. Snakk om sevice
Billettene våre ble kansellert pga streiken. Nye billetter tur/retur Barcelona kom på 19.500,-
SAS er i ferd med å bli håpløst utdatert for business reisende, dessverre. Man kaller det Plus og selger det inn som en business class, men det er jo bare tull... Reise fra CPH til Island var med Icelandair, full business og topp service, reise fra Reykjavik til Oslo, med SAS, var et svært gammelt fly, gamle og dårlige seter, fullt av mennesker som sild i tønne og dårlig mat. Mens flyet fra Oslo til Stavanger var nytt, alt var bedre men det burde vært motsatt; lengre distanser, bedre komfort, for fullt betalende passasjerer, men det tenker ikke SAS på. Jeg faser ut SAS fra nå av og vil fly mest mulig med andre selskap ut fra Stavanger, så det blir nok mer KLM fra nå av..
Helt ok reise, alt gikk innen schedule, bra landing. Norwegian kunne ha noen spennende blad å lese, wifi funger jo ikke optimalt.
Lang kø inn til venterom. Deretter ny kø for ombordstigning. Passkontrollen rask via elektronisk sjekk. Grei service ombord.
Jeg reiste på en billig billett og fikk det jeg betalte for. Flyet var punktlig, men kunne vært bedre renholdt.
Plutselig kun 15 minutter med internett! Jeg hadde koblet meg opp før avgang uten å være klar over denne vesentlige endringen, for at nettforbindelsen så ble kuttet mens den fortsatte å telle minutter, for så å få beskjed om at de 15 minuttene var brukt opp, nåe jeg en times tid senere prøvde å koble meg på igjen :(