Spar 30 % eller merSammenlign flere reisesider i ett søk
Spor priserIkke klar for å booke? Lag et prisvarsel for når prisene faller.
Filtrer tilbudene dineVelg klasse, gratis Wi-Fi og mer
Sambestill og spar pengerSpar penger når du sambestiller fly + hotell.
I gjennomsnitt har et direktefly en flytid på 11t 00m, og tilbakelegger en distanse på 9 516 km.
Hver uke flyr det normalt 3 direktefly på ruten mellom Oslo Gardermoen og New York John F Kennedy.
I løpet av de siste 72 timene ble de beste prisene for fly mellom Oslo Gardermoen og New York John F Kennedy funnet med Scandinavian Airlines (3 843 kr) og Lufthansa (4 072 kr). Vueling hadde den billigste enveisbilletten til en pris av 2 915 kr.
Hvis du har mulighet til å være fleksibel omkring datoene, bør du vurdere å fly til New York John F Kennedy på en mandag ettersom vi vanligvis finner de beste prisene på den dagen for denne ruten. På den annen side er lørdag den dyreste dagen å fly fra Oslo Gardermoen til New York John F Kennedy. For returbilletten anbefaler vi deg å fly på en mandag og unngå tirsdager for å sikre deg de beste tilbudene.
På vei til New York John F Kennedy vil du fly fra Oslo Gardermoen. Du vil lande på New York John F Kennedy.
Det tidligste flyet fra Oslo Gardermoen kl. 19:45 og lander på New York John F Kennedy kl. 22:00.
Det siste flyet har avgangstids fra Oslo Gardermoen kl. 19:45 og lander i New York John F Kennedy kl. 22:00.
Norse Atlantic Airways er det eneste flyselskapet som som tilbyr flyvinger mellom Oslo Gardermoen og New York John F Kennedy.
Boeing 787-9 Dreamliner er den flytypen som flyr oftest på ruten fra Oslo Gardermoen til New York John F Kennedy.
Du kan fly direkte fra Oslo Gardermoen til New York John F Kennedy på tirsdag, torsdag, og lørdag.
De to flyselskapene som er mest populære blant KAYAK-brukere for flyvninger fra Oslo til New York er Norse Atlantic Airways og British Airways. med en gjennomsnittspris på 5 021 kr og en totalvurdering på 7,5, Norse Atlantic Airways er det mest populære valget. British Airways er også et godt alternativ for denne ruten, med en gjennomsnittspris på 4 257 kr og en totalvurdering på 7,3.
Norse Atlantic Airways har fjernet sine endrings- og kanselleringsgebyrer på flyvninger fra Oslo Gardermoen til New York John F Kennedy. Sjekk retningslinjen på bestillingssiden.
KAYAK er en reisesøkemotor. Dette innebærer at vi søker på tvers av hele Internett for å finne de beste prisene for brukerne våre. Vi behandler over 2 milliarder flyforespørsler i året, og dette gjør at vi kan vise et stort utvalg priser og alternativer for flyvninger fra Oslo Gardermoen til New York John F Kennedy.
KAYAKs verktøy for flyprisprognoser bruker historikkdata til å fastslå sannsynligheten for en potensiell prisendring på en flyvning til Oslo Gardermoen fra New York John F Kennedy innen 7 dager, slik at reisende vet om de bør vente eller bestille med det samme.
Med KAYAK Mix kan du kombinere enveisbilletter for å spare penger fremfor å kjøpe en vanlig tur/retur-billett. Du kan da fly til New York John F Kennedy med ett flyselskap, og tilbake til Oslo Gardermoen med et annet.
Noen ganger er ikke reisedatoer skrevet i stein. Hvis du har mulighet til å være litt fleksibel omkring reisedatoene dine, kan du bruke fleksible datoer for å se alle alternativene når du skal fly til New York John F Kennedy fra Oslo Gardermoen opptil 3 dager før/etter dine foretrukne datoer. Deretter kan du velge de flyvningene som passer deg best.
Flyvningen mellom Trondheim og Amsterdam var knallbra! Denne ble fløyet av KLM selv. Men flyet fra Amsterdam til Alicante ble fløyet av Transavia, og dette var en skuffelse fra begynnelse til slutt! For det første startet fikk vi mail med beskjed om at maks størrelse på handbagasje på dette flyet var 40x30x20cm, noe som er betraktelig mindre enn hva andre tillater. Mens vi stod og ventet på å boarde, kom det ei dama og merket alle som hadde normal størrelse på handbagasjen, med at bagasjen var ok. Hadde man vist dette, så hadde vi tatt med normal handbagasje. Og så startet de ombordstigningen etter flyet egentlig skulle ha tatt av, og flyet var der i god tid før. Ombord på flyet, så var det så trangt at det var umulig å sitte normalt! Nei dette var en stor skuffelse. Blir ikke å bruke KLM på denne ruten igjen, så lenge Transavia flyr
Flyvningen mellom Trondheim og Amsterdam var knallbra! Denne ble fløyet av KLM selv. Men flyet fra Amsterdam til Alicante ble fløyet av Transavia, og dette var en skuffelse fra begynnelse til slutt! For det første startet fikk vi mail med beskjed om at maks størrelse på handbagasje på dette flyet var 40x30x20cm, noe som er betraktelig mindre enn hva andre tillater. Mens vi stod og ventet på å boarde, kom det ei dama og merket alle som hadde normal størrelse på handbagasjen, med at bagasjen var ok. Hadde man vist dette, så hadde vi tatt med normal handbagasje. Og så startet de ombordstigningen etter flyet egentlig skulle ha tatt av, og flyet var der i god tid før. Ombord på flyet, så var det så trangt at det var umulig å sitte normalt! Nei dette var en stor skuffelse. Blir ikke å bruke KLM på denne ruten igjen, så lenge Transavia flyr
En av besetningen var uheldig og sølte en kopp kaffe i fanget mitt under servering. Det gikk bra for min del, men kunne kanskje fått en liten kompensasjon for det. Ikke noe økonomisk, men en ekstra dessert kanskje 😉👍🏻.
Typsik tursitklasse som på ethvert flyselskap; greit nok, liten plass, mat som forventet (ikke noe særlig) men turen gikk fint og uten overraskelser. KLM er alltid ok å reise med.
Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe
Not sure why the gate information would show "boarding" and then "gate closing" before anyone had actually started boarding. Was ultimately sat before the scheduled takeoff time, although takeoff was after the schedule. Favourable flying conditions allowed us to land 5 minutes early, although as there was another plane still sitting at our gate on arrival meant we were ultimately late to the gate (giving gate / disboarding times would be more honest than just the scheduled landing time). Somehow, even though there was a plane sitting at our gate on arrival, when we were allowed to taxi to the gate, there were apparently no ground staff there. What? Even though there was an incoming plane, they went elsewhere? Staff on the plane and the meal service were fine.
Reisen ble kansellert begge veier pga streiken. Snakk om sevice
Billettene våre ble kansellert pga streiken. Nye billetter tur/retur Barcelona kom på 19.500,-
SAS er i ferd med å bli håpløst utdatert for business reisende, dessverre. Man kaller det Plus og selger det inn som en business class, men det er jo bare tull... Reise fra CPH til Island var med Icelandair, full business og topp service, reise fra Reykjavik til Oslo, med SAS, var et svært gammelt fly, gamle og dårlige seter, fullt av mennesker som sild i tønne og dårlig mat. Mens flyet fra Oslo til Stavanger var nytt, alt var bedre men det burde vært motsatt; lengre distanser, bedre komfort, for fullt betalende passasjerer, men det tenker ikke SAS på. Jeg faser ut SAS fra nå av og vil fly mest mulig med andre selskap ut fra Stavanger, så det blir nok mer KLM fra nå av..
Ved innsjekking var jeg plassert bak i flyet, men sminke to barn var plassert i fremre del. Setet ved siden av dem var ledig, men jeg måtte BETALE for å flyttet meg selv til den plassen. Jeg finner dette oppsiktsvekkende utspekulert og usympatisk av et flyselskap.
New York John F Kennedy (JFK)USA
New York John F Kennedy - Oslo Gardermoen