Spar 30 % eller merSammenlign flere reisesider i ett søk
Spor priserIkke klar for å booke? Lag et prisvarsel for når prisene faller.
Filtrer tilbudene dineVelg klasse, gratis Wi-Fi og mer
Sambestill og spar pengerSpar penger når du sambestiller fly + hotell.
Det finnes ingen direktefly for denne ruten. Den korteste reisetiden til Boston fra Oslo Gardermoen, er 10t 45m.
De beste tilbudene for en enveisbillett som ble funnet av KAYAK-brukere i løpet av de 3 siste dagene, var med Scandinavian Airlines (3 486 kr) og Icelandair (5 094 kr). De billigste tur/retur-billettene ble funnet med Lufthansa (3 637 kr) og British Airways (3 745 kr).
Når du flyr fra Oslo Gardermoen til Boston, bør du vurdere å reise på en onsdag og unngå lørdager hvis du ønsker å sikre deg de beste prisene. For returflyvningen til Oslo Gardermoen vil du finne de beste prisene på søndager, og de dyreste prisene på fredager.
Tidligste avgang til Boston går fra Oslo Gardermoen kl. kl. 01:20.
Siste avgang til Boston går fra Oslo Gardermoen kl. kl. 18:55.
Det er ingen direktefly mellom Oslo Gardermoen og Boston.
Vi har dessverre ikke den informasjonen for denne ruten.
Star Alliance, SkyTeam, og oneworld er de luftfartsalliansene som flyr mellom Oslo Gardermoen og Boston, med Star Alliance som benyttes hyppigst på denne ruten.
De to flyselskapene som er mest populære blant KAYAK-brukere for flyvninger fra Oslo til Boston er Scandinavian Airlines og Icelandair. med en gjennomsnittspris på 6 993 kr og en totalvurdering på 7,6, Scandinavian Airlines er det mest populære valget. Icelandair er også et godt alternativ for denne ruten, med en gjennomsnittspris på 5 923 kr og en totalvurdering på 7,3.
KAYAK er en reisesøkemotor. Dette innebærer at vi søker på tvers av hele Internett for å finne de beste prisene for brukerne våre. Vi behandler over 2 milliarder flyforespørsler i året, og dette gjør at vi kan vise et stort utvalg priser og alternativer for flyvninger fra Oslo Gardermoen til Boston.
KAYAKs verktøy for flyprisprognoser bruker historikkdata til å fastslå sannsynligheten for en potensiell prisendring på en flyvning til Oslo Gardermoen fra Boston innen 7 dager, slik at reisende vet om de bør vente eller bestille med det samme.
Med KAYAK Mix kan du kombinere enveisbilletter for å spare penger fremfor å kjøpe en vanlig tur/retur-billett. Du kan da fly til Boston med ett flyselskap, og tilbake til Oslo Gardermoen med et annet.
Noen ganger er ikke reisedatoer skrevet i stein. Hvis du har mulighet til å være litt fleksibel omkring reisedatoene dine, kan du bruke fleksible datoer for å se alle alternativene når du skal fly til Boston fra Oslo Gardermoen opptil 3 dager før/etter dine foretrukne datoer. Deretter kan du velge de flyvningene som passer deg best.
En av besetningen var uheldig og sølte en kopp kaffe i fanget mitt under servering. Det gikk bra for min del, men kunne kanskje fått en liten kompensasjon for det. Ikke noe økonomisk, men en ekstra dessert kanskje 😉👍🏻.
En av besetningen var uheldig og sølte en kopp kaffe i fanget mitt under servering. Det gikk bra for min del, men kunne kanskje fått en liten kompensasjon for det. Ikke noe økonomisk, men en ekstra dessert kanskje 😉👍🏻.
Typsik tursitklasse som på ethvert flyselskap; greit nok, liten plass, mat som forventet (ikke noe særlig) men turen gikk fint og uten overraskelser. KLM er alltid ok å reise med.
Delays, delays and more delays. 4 out of 4 flights in one week
Flying First Class with Lufthansa is something special, in every aspect of the word. It just has to be experienced!
Check in working effective. Kind cabin personnel . Not too note storage place inside for carry on luggage .
Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe
Not sure why the gate information would show "boarding" and then "gate closing" before anyone had actually started boarding. Was ultimately sat before the scheduled takeoff time, although takeoff was after the schedule. Favourable flying conditions allowed us to land 5 minutes early, although as there was another plane still sitting at our gate on arrival meant we were ultimately late to the gate (giving gate / disboarding times would be more honest than just the scheduled landing time). Somehow, even though there was a plane sitting at our gate on arrival, when we were allowed to taxi to the gate, there were apparently no ground staff there. What? Even though there was an incoming plane, they went elsewhere? Staff on the plane and the meal service were fine.
Reisen ble kansellert begge veier pga streiken. Snakk om sevice
Billettene våre ble kansellert pga streiken. Nye billetter tur/retur Barcelona kom på 19.500,-
SAS er i ferd med å bli håpløst utdatert for business reisende, dessverre. Man kaller det Plus og selger det inn som en business class, men det er jo bare tull... Reise fra CPH til Island var med Icelandair, full business og topp service, reise fra Reykjavik til Oslo, med SAS, var et svært gammelt fly, gamle og dårlige seter, fullt av mennesker som sild i tønne og dårlig mat. Mens flyet fra Oslo til Stavanger var nytt, alt var bedre men det burde vært motsatt; lengre distanser, bedre komfort, for fullt betalende passasjerer, men det tenker ikke SAS på. Jeg faser ut SAS fra nå av og vil fly mest mulig med andre selskap ut fra Stavanger, så det blir nok mer KLM fra nå av..
Ved innsjekking var jeg plassert bak i flyet, men sminke to barn var plassert i fremre del. Setet ved siden av dem var ledig, men jeg måtte BETALE for å flyttet meg selv til den plassen. Jeg finner dette oppsiktsvekkende utspekulert og usympatisk av et flyselskap.