Leverandør | Totalt per natt |
---|---|
Booking.com | 324 kr |
Opodo | 326 kr |
KAYAK | 382 kr |
Valuta for pengene |
8,1 |
---|---|
Avstand til sentrum |
6,3 km |
Rangering beliggenhet |
8,5 |
Nærmeste flyplass |
Bangkok Suvarnabhumi |
Avstand til flyplass |
26,6 km |
Friendly front office staff and conciege
the first night we stayed in a delux room, and the airconditioning was very lousy, so we complained to the reception. The reception staff was helpful to upgrade our room to a junior suite. Moreover, we asked the concierge for the directions and spots of interest, and they were so helpful and willing to help. A plus staff!
Staff very friendly and helpful,I mostly enjoyed the suna,Gym and the spa.
Far from major attractions and shopping malls.
Hotel stay was great, the first room was a little noisy, next to the elevators, so they moved me without a hassle. Wonderful seafood buffet.
1st room noisy.
kindness of the staff and the location by the river.
staff´s poor english
First welcoming, threatment in shuttle boats,room technology
with respect to being a 5 star hotel : poor english speaking at reception, service quality in restaurants, ventilation and food smell in breakfast salon.
Velger du Ramada Plaza by Wyndham Bangkok Menam Riverside når du skal overnatte i Bangkok, vil du være 3,3 mi (5,4 km) unna Iconsiam og 4,5 mi (7,2 km) unna MBK Center. Gjester har tilgang til blant annet et forretningssenter, hurtigutsjekking og gratis aviser i resepsjonen. Planlegger du en event i Bangkok? Som en av dette hotellet sine gjester tilbys du møte- og konferanserom på opp til 600 kvadratmeter, blant annet et konferansesenter. Gjestene tilbys flyplasstransport døgnet rundt, mot et tillegg, og gratis ubetjent parkering er tilgjengelig i nærheten.
Hotels.com
basert på 1 916 vurderinger
Renhet
Comfort
Fasiliteter
Mat
Innsjekking |
15:00 |
Utsjekking |
12:00 |
Vilkår varierer etter romtype og leverandør.
Ramada Plaza by Wyndham Bangkok Menam Riverside har implementert følgende tiltak:
Daglig rengjøring og flere hygieneprodukter.
Avstandsmarkeringer i korridorer.
Minimal kontakt med hotellpersonale og andre gjester.