En av besetningen var uheldig og sølte en kopp kaffe i fanget mitt under servering. Det gikk bra for min del, men kunne kanskje fått en liten kompensasjon for det. Ikke noe økonomisk, men en ekstra dessert kanskje 😉👍🏻.
En av besetningen var uheldig og sølte en kopp kaffe i fanget mitt under servering. Det gikk bra for min del, men kunne kanskje fått en liten kompensasjon for det. Ikke noe økonomisk, men en ekstra dessert kanskje 😉👍🏻.
Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe
SAS er i ferd med å bli håpløst utdatert for business reisende, dessverre. Man kaller det Plus og selger det inn som en business class, men det er jo bare tull... Reise fra CPH til Island var med Icelandair, full business og topp service, reise fra Reykjavik til Oslo, med SAS, var et svært gammelt fly, gamle og dårlige seter, fullt av mennesker som sild i tønne og dårlig mat. Mens flyet fra Oslo til Stavanger var nytt, alt var bedre men det burde vært motsatt; lengre distanser, bedre komfort, for fullt betalende passasjerer, men det tenker ikke SAS på. Jeg faser ut SAS fra nå av og vil fly mest mulig med andre selskap ut fra Stavanger, så det blir nok mer KLM fra nå av..
Informasjon på flyet må gis langt mer tydelig, forståelig og hørbart. Dagens måte å gi informasjon på er "en vits", totalt ubrukelig.
Alt gikk som planlagt, og til rett tid. Ved ankomst Vilnius gikk det også helt etter planen, og frakten inn til ankomsthallen var god. Er veldig fornøyd. Kjøpte ikke mat, så vet ikke noe om den. Er også fornøyd med hvordan Ryanair holdt meg oppdatert med jevnlige e - poster i forkant. Ser frem til en like bra flyt ved turen tilbake til Norge.
I late 1 min and they did not let me in, was suppose to buy ither tickets. It was no any info about 30 min check in. No refund, no help, I’m injured can’t wall fast or run.